Re: Brak przerwan ? Konflikt ?

Autor: Tomek (tnovak_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 04 Jul 2003 - 14:49:46 MET DST

Kane <kaneaudio_at_neostrada.pl> napisał(a):

> A co do zarzadzania przerwaniami - w biosie gigabyte`a nie przewidzieli
> takiego ustawienia, zreszta manipulowalem przerwaniami w bios na przerozne
> sposoby i nic.....

Przeiwdzieli, przewidzieli... O ile pamietam (bo mialem tę płytę krótko i
zmienilem na ASUSA) to będąc w BIOS'ie wciskasz kombinację ctrl+F1 albo cos
podobnego (posiadacze mobo gigabyte'a niech mnie poprawią) i pojawiają się
dodatkowe fubnkcje BIOS'u (np. kontrola S.M.A.R.T. i wlaśnie PIC/APIC tez tam
gdzies jest).

Pozdrawiam
Tomek