Re: opinia o WDC 40GB i p4b533

Autor: Doxent (doxent_at_gazeta.pl)
Data: Fri 04 Jul 2003 - 11:45:40 MET DST

> po zainstalowaniu w/w sterowników winda98 praktycznie siada ... nie działa
> "stan spoczynku" sporadycznie zawodzi "uruchom ponownie" - tak samo jak

u mnie na szczescie z seagatem bIV wszystko od wczoraj chodzi jak nalezy a
jedynym systemem operacyjnym ktory uznaje jest winda 98 se. Ma swoje
mankamenty ale jak narazie nie ma bardziej stabilnego i szybkiego systemu.
Niedlugo pewnie przestanie byc suportowana tak jak win95 ktorego tez dlugo
uzywalem ale zmuszony bylem do przesiadki na 98 ze wzgledu na usb i
directx'a.