płyta I440 BX i dysk WD 800 JB (nie boot'uje z tego napędu)

Autor: george_at_ssk.pl
Data: Fri 04 Jul 2003 - 10:02:17 MET DST

Nie próbuje boot'ować z tego napędu... co jest ?

Bios ładnie wykrywa ten dysk. Jak go uruchomiłem po raz pierwszy oczywiście
podczas boot'a powiedział że to nie jest dysk systemowy. I wcale się nie
zdziwiłem bo rzeczywiście tak było.

Uruchomiłem win98 z dyskietki potem fdisk postawiłęm primary partition
1.5 GB (testowo) (2% pojemności całego dysku). Ustawiłem jako aktywaną i
wyszedłem. Restart.

I już mi nie mówi że to nie jest dysk systemowy ( a powinien bo przecież go
jeszcze nie sformatowałem). Poprostu zawiecha.

No to znowu start z dyskietki. Tym razem format c: /s. Wszystko niby ok.
Restart. Nie bootuje.

Usunąłem wszystkie partycje i znowu się spodziewałem komunikatu "dysk nie jest
dyskiem systemowym" .. nawet nie próbuje boot'ować...o co chodzi do jasnej
cholery. MBR się rozwalił czy co ..

Mam inny dysk (stary) 10 GB na którym jest OS win98. Ten się ładnie boot'uje na
tym samym kanale IDE. Szlag mnie chyba trafi.

Help !

George