Re: athlon vs celeron

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 31 Jul 2003 - 23:47:14 MET DST

"Hannibal" <Lukasz33_at_xl.wp.pl> wrote:

> Ja mam 1.7 i do wszystkiego się nadaje !

Do wszystkiego to nie. Do prostych biurowych prac, filmow i narazie
gier wystarcza.

> Wszystkie gry elegancko

Szczeze bym sie zdziwil, jak bym mial z tym problem.

> chodzą i inne programy też więc czego więcej oczekiwać ?

Zeby byl ekonomiczny, a niestety Celerony na jadracj P4 taki nie sa.
Placisz duza za procesor o marnej wydajnosci w stosunku do ceny.

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"