SB Live 5.1 z pozłacanymi wyjściami

Autor: Jack (xzczc_at_ZX.ew)
Data: Thu 31 Jul 2003 - 23:37:58 MET DST

Witam

Zastanawiam się nad zakupem powyzszej karty. Mam kilka pytań. Może ktoś z
Grupowiczów będzie mógł mi udzielić na nie odpowiedzi:
- jaka jest różnica pomiędzy SB 5.1 z pozłacanymi wyjściami a zwykłym ?
- czy to prawda, że ten pozłacany może pracować pod sterami Audigy i całkiem
dobrze go zastępować ?
- czy są jakieś problemy z odtwarzaniem dźwięku pod XP(pytam ponieważ miałem
Live 1024 i nawet pod najnowszymi sterami mi przycinał muze w mp3)
- czy warto zastąpić zintegrowaną karte Realteka ALC650 powyższą kartą ?

Z góry dzięki za podpowiedzi...

pozdrawiam Jack