Re: Plyta serwerowa

Autor: marco (usenet_at_WYTNIJmarcoos.net)
Data: Thu 31 Jul 2003 - 23:29:45 MET DST

w <news:bgbr29$b05$1_at_atlantis.news.tpi.pl>
MarekI napisał(a):

> Moze to:
> Intel Server Board S845WD1-E
> procesor PIV
> VGA - ATi RageXL
> siec - 2x Intel 100
> pamiec DDRAM
> RAID IDE - nie wiem tylko czy obsluzy HDD 160GB
> certyfikat dla win2000 server i RedHat 7.2 - o FreeBSD 4.8 nic nie
> pisza cena powinna byc ponizej 1200 brutto

Dzieki - najciemniej pod latarnia przejrzalem kilku producentow a o Intelu zapomnialem.
Wlasnie o takie cos mi chodzilo - dzwonilem i dali mi linka do PDFa gdzie stoi ze
testowany z dyskiem 180 GB IDE i dzialal
Brak certyfikatu - no coz wiadomo ze narazie to czerwony kapelusik tylko producenta
wystawia - ale chipset obslugiwany, sieciowki tez, raid tez znany wiec nie powinno byc
problemow

Jeszcze raz dzieki - wlasnie czegos takiego szukalem

--
mp