Re: Nagrywarki Liteon ???

Autor: slawek_xl (slawek_xl_at_poczta.onet.AS.pl)
Data: Thu 31 Jul 2003 - 15:38:09 MET DST

Dnia 30-07-2003 13:55 , Sniper powiedział:

> Mam Lite-ONa 52246S od ok. 4 miechów. Wypaliłem może 30 płytek. Odtworzyłem
> ze 2-3 razy więcej. Teraz mam już poważne problemy z odczytem niektórych
> płyt a z dnia na dzień robi się coraz gorzej. 2 płytki rozerwało mi już w
> napędzie (nowe CD-R firm MMORE i TDK), co zaowocowało połamaniem przedniego
> panelu. Na szczęście optyka nie ucierpiała, wysypałem z napędu "odpady",
> skleiłem panel (a fe!) i działa. Na dokładkę dodam, że jest to
> najgłośniejszy wynalazek jaki miałem - oglądanie filmów bądź granie
> bezpośrednio z tego shitu to istna katorga. Poza tym - napęd blokuje na
> [...]
Puściłem muzykę z mp3 z dysku. Kilka razy włożyłem i wyjąłem płytkę.
Skopiowałem kila plików na dysk. Muzyczka grała bez żadnej przerwy.

Model 32x12x40 LTR-32123S. Mam go 15 miesięcy. Jedyny negatywny objaw to
głośna praca przy odczycie 40x. Zapis 32x jest znacznie cichszy.
Napęd daje się dobrze zwalniać NDS; przy 8x jest praktycznie
niesłyszalny, więc z mp3 i z filmami nie mam żadnych problemów.
W pobliżu jest też kilka (w tym szybsze) napędów Liteon i wrażenia
użytkowników są podobne do moich. Na razie (odpukać) żadna płyta nie
"wybuchła" choć używamy też tych tanich. Jednak zasadą jest, że oglądamy
płytki przed włożeniem go napędu - te z podejrzanym brzegiem idą do kosza.

--
pozdrawiam
Sławek