Zepsute ciasteczka?

Autor: Maciek (cavemac_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 03 Jul 2003 - 23:49:24 MET DST

Po zainstalowaniu systemu (XP) było wszystko ok. Po odwiedzeniu jakiejś
strony mogłem cofnąć się do poprzednio oglądanej bez czekania - wydaje mi
się, że była ona gdzieś zapisywana na dysku. Podobnie było z grafiką,
zdjęciami które odwiedzałem jednego dnia, lub kilka dni po pierwszym
odwiedzeniu. Ładowały się jakby z pamięci. Lecz teraz na każde 'wstecz'
trzeba czekać, każda grafika musi ładować się od nowa. Wszystkie strony
ładują się od nowa, żadnego procentu pamięci, chyba nie powinno tak być? Z
góry dzięki za rady jak zmienić ten stan rzeczy.