Odp: IRDA przez USB

Autor: Piotrek (plonk_at_poczta.onet.pl.nospam.pl)
Data: Thu 03 Jul 2003 - 23:37:23 MET DST

> Czy ktos posiada lub uzywal takiego ustrojstwa ??? Zalezy mi na
informacji,
> czy np. podczerwien na USB firmy STLab wspolpracuje bez problemu z
> telefonami komorkowymi ??? Ewentualnie moze to byc innej firmy ...

Wydaje mi sie ze sposob w jaki podlancza sie IRDe nie ma zadnego znaczenia

sam uzywam czasem (pożyczam) nijakie ustrojstwo IRXpress (czy jakoś tak),
podlonczane to to jest przez USB, lonczylem to z nokia 6210 takim Nokia PC
Suite 4.06, niby dzialalo, ale czaem jak chcialem edytowac liste kontaktow
to dlugo trwalo (2moze przy ponad 400 wpisach to normalne)

ale polonczyc sie polonczyl

pozdro
Piotrek