Płyta główna + procesor + karta graficzna - co to za starocie ?

Autor: Tomek 'Tommy' Dębiński (tdebinski_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Jul 2003 - 23:46:54 MET DST

Kumpel dostal do swojego znajomego karte graficzna i plyte glowna wraz procesorem.

Na procesorze karty graficznej jest napisane:
S3 Virge
On Board
N1E3BD
86c325
9716 C21506.00
TAIWAN

jest na niej 8 scalakow z takim napisem:
ALLIANCE
AS4C256K16EO-50JC
9717 B3L58-BC

To ze jest to S3 Virge to wiem tylko ile VRAM'u ma ta karta ?

Z kolei plyta glowna to ASUS ktory ma zarowno ganiazdo AT i ATX.
Socket7, 4x SIMM, 2x DIMM, 3x ISA i 4x PCI do tego tuz za jednym PCI
jest jeszcze kawalek szyny w kolorze brazowym (co to jest?).
Miedzy dwoma szyna PCI widnieje napis TX97-E.
Czy te TX97-E to symbol plyty ? Czy plyta nazywa sie inaczej ?
Gdzie moge znalezc do tej plyty jakas intrukcje ?

W tym Socket7 siedzi jakis Pentium tylko nie wiem jaki.
Jest na nim napisane:
Intel Pentium
A80502150 SY015
ICOMP 2 #=114