Re: Blad I/O

Autor: Kowalski Korwin (korwinb_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Jul 2003 - 15:06:00 MET DST

Użytkownik "Kowalski Korwin" <korwinb_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sebastian" <sebkt_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> VX. Po
> 24x
> jest
> startowy
> jest
> I/O
> zasilacz
Moze
> cos

> Myślę ale nic nie przychodzi mi do głowy.

Czy jesteś pewny poprawnych ustawień w biosie?
flopy a: 1,44
dysk twardy jak primary master?
czy na pewno dyskietka startowa jest dobra (teraz dyskietki robią chyba z
założenia do kitu)
Czy na hdd jst ustawiona partycja aktywna (czy w innym komputerze sartuje z
niego system bo natym bez fdiska na dyskietce tego nie da sie sprawdzić)

Takie stare płyty nie zawsze chciały startować z CD ale z dysku i flopa
jednak powinny.