Re: Płyta A-trend i maxymalny rozmiar HDD

Autor: MaTT (matt44b_at_wp.pl)
Data: Wed 30 Jul 2003 - 14:19:16 MET DST

Użytkownik "Andrzej Kilian" <A.Kilian_at_adm.uz.zgora.pl> napisał w wiadomości
> Miałem kiedyś tę płytę i nie rozpoznała (BIOS) nawet dysku 15 GB - jesli
> dobrze pamiętam widział go jako dysk 528 MB.

To już przegięcie - u mnie widzi 8,5 GB ale więcej nie sprawdzałem bo nie
mam takiego dysku.

> Ale nie martw się - dało się to obejść. Dysk był IBM, a oni mają program
> radzący sobie z takimi kłopotami - Ontrack Manager (zawarty w IBM Feature
> Tool). Seagate tez ma takie programiki, więc pewnie wszyscy producenci je
> mają.

Właśnie dysk Seagate`a chciałbym kupić, tylko czy te narzędzia potrafią
zrobić to z dyskami typu Baracuda 40 GB ?? Wiem, że qpmel miał problem z
jakąś starą płytą i BIOS`em który nie widział dysku 3,2 GB - też go widział
jako jakieś 520 MB i sobie poradził, ale czy to działa z dyskami tego typu
??