Re: lcd vs crt

Autor: Radioactive (rad88_at_go2.pl)
Data: Wed 30 Jul 2003 - 13:41:04 MET DST

Witaj,

Zalezy do czego bedziesz go wykorzystywal i czy masz miejsce na biurku.
LCD nie nadaje sie za bardzo do prac DTP czy ogolnie do "pracy
graficznej". Poza tym jest bardzo kontrastowy i jesli twoja karta nie
ma mozliwosci dostosowania kolorow to oczy beda bolec.
CRT za to jest duzy i ciezki, kolory daje jednak zdecydowanie lepsze.
Teraz gdybym mial wiecej miejsca na biurku z checia powrocilbym do
CRT. Duzego CRT. :)

Pozdr., Rad.