Re: chell i router nr 2

Autor: Pawelek (newsys_at_go2.pl)
Data: Thu 03 Jul 2003 - 22:19:27 MET DST

Użytkownik "Paweł Gruszecki" <grucha_at_logosy.org> napisał w wiadomości
> Od dzisiaj mam juz chello i nawet ładnie chodzi przekzałem atchiwum ale
nic
> nie znalazłem.
> Ma tez router d-link dl604 a wiec zgodnie ze wczesniejsza radą.
>
> Jednak nie wiem kompetnie jak to teraz skonfigurowac bo teraz nawet
wpisujac
> te nadres ip (który mam podany w instrukcji do) uruchamiający skrypt do
> administracji nie dziala.

witam tez mam chello - wiesz problem w tym ze podlaczyli ci i uzaleznili od
mac adresu karty sieciowej w kompie
spisz mac adres dla wan na routerze - wyslij maila do chello ze w zwiazku z
awaria karty wymieniles na karte o takim i takim mac adresie ;)
btw: ciekawe dlaczego tak jest bo modem kablowy tez ma swoj mac adres ;> w
starych instalacjach nie ma tak;)
jaki masz modemik ?:)
pozdrowka ;>
pawelek ;>