Re: Monitor 19"

Autor: eXEnsior (anty_spam_cyberon3_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Jul 2003 - 22:15:57 MET DST

Grupowicz Łukasz Wesołowski napisal cos takiego :

> Jejku. Prosiłem o konkretne opinie. Wiem że to nie jest duża kasa
> ale lepsza 19 za 1200
> niz 5 letnia 15 ? Monitor musze zmienć ale nie mam majątku na to.
> Jakbym miał kopalnie kasy to bym kupował
> monitor za 5000 ale nie mam. Ta odpowiedź mi przypomina coś w
> stylu: "Nie kupuj Renault jesli ci zdrowie miłe, kup Rolls-Royce".
> Spox kupiłbym ale nie mam po prostu kasy ;(

400zl wiecej to roznica wedlug mnie warta do przeskoczenia; renault to wydatek 4 krotnie mniejszy
od Royce'a ;], proponuje Ci bo wiem jak to jest potem bedziesz zalowal ze nie poczekales i nie
kupiles lepszego sprzetu, a jak juz tak bardzo chcesz kupowac szajs to Hyundai Q910 900zl lub
NEC 95F.

pozdr.

eXEnsior

--
"Yes, though I go through the valley of deep shade,
 I will have no fear of evil;