Re: laptop problem z instalacja Win 98

Autor: kris_papa (kris_papa_at_hotmail.com)
Data: Tue 29 Jul 2003 - 23:51:39 MET DST

nie ma mozliwosci ustawienia CD_romu jako urzadzenia bootojacego w Biosie.
Mam jedynie mozliwosc przestawiania kolejnosci: C, A albo A,C :-)
Ten komp. to pentium 133 jakis 7 letni. i wierz mi ze nie ma mozliwosci
bootowania z CD.
Jezeli chodzi o plytke to jest to plytka samobootojaca - to oryginal
Windowsa :-)

Nie moge po prostu przegrac calej zawartosci FDD na twardziela.
W trakcie kopiowania wyrzuca komunikat: "access denied DRVSPACE.bin"
Uruchomilem komp ponownie i po wybraniu opcji "uruch. komp. z obsl. CD"
Wywala komunikat, ze nie moze utworzyc dysku narzedziowego. I wola o WIN98
system disk 2 :-(

Pozdrawiam, dzieki