fatal upgrade bios

Autor: Piotr Rogoża (adres_at_antyspamowy.pl)
Data: Thu 03 Jul 2003 - 22:11:57 MET DST

Witam serdecznie
Problem poruszany już wielokrotnie, ale moze ktoś mi lepiej doradzi.
Miałem płytę niewiadomego pochodzenia. Poprzez numer jaki jest
wyswietlany gdy startuje komputer doszedłem że to jest płyta firmy
shuttle. Problem był taki, że komp nie wykrywał nowych duzych dysków.
Postanowiłem zrobić upgrade biosy. Z płyty głównej z lewej dolnej
części odczytałem nazwę modelu i ściągłem pliki.
Motyw był taki, że program automatycznie zaczął upgrade bios'u, nie
pytając się nawet o zapis starego. Napisał jedynie zeby nie resetować
ani nie wyłączać kompa.
Po restarcie włącza się plansza i stoi, nie piszczy ani nic innego.
Data biosu poszła w tył z 99r. na 98r. i zmienił się model chipsetu,
jaki jest wyświetlany.
W jaki sposób doprowadzić kompa do stanu używalności, jakiś inny niż
poprzez wymianę kości. Dodam tyle że ten sprytny programik ze strony
producenta nie wykonał kopii starego biosu.

kilka danych
i440LX-ITE8671-2a69JH2BC-00
637v31

--