Re: LCD Samsung SM 172T - wasze opinie

Autor: Earl (pNdOoSmPiAnMo_at_o2.pl)
Data: Tue 29 Jul 2003 - 15:27:26 MET DST

Użytkownik "Michał Młynarczyk" napisał w wiadomości...
> Zavrat napisał/a...

Zastanawiam sie nad mniejszym modelem 152T. Monitor jest faktycznie niezly.
Za to gwarancja Samsunga jest totalnie do kitu. Chyba najgorsza wsrod
producentow monitorow LCD. 36 miesiecy na elektronike, a na lampy tylko 12
:(((( Powazny minus! Do tego brak door-to-door, ale to moglbym jeszcze
przezyc.
Nie wiem czy warto ryzykowac (naleze do pechowcow ;) ).

Earl