Re: MSI KT4V zwisy

Autor: 0x0 (0x0_at_poczta.fm)
Data: Wed 02 Jul 2003 - 15:05:54 MET DST

Użytkownik "Łukasz Piwowarski" <l.p_at_hoga.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> mam problem z kompem. Raz na jakiś czas następuje dziwny zwis, tzn. nic
nie
> można robić oprócz Alt+Tab przełączanie aplikacji, nie działą wówczas
> wyłącznik sieciowy. Po resecie nie rozpoznaje dysku i chce bootować się z
> dyskietki. Dysk rozpozna dopiero po wyłaczeniu i włączeniu. Miał ktoś
> podobne przygody...

moze to bez zwiazku, ale jedyne, co przychodzi mi do glowy....

zobacz w BIOSie czy masz wlaczona obsluge S.M.A.R.T. jesli tak - wylacz i
sprobuj...

wiem, ze to jest rozwiazanie typu: zakrec sie dwa razy dookola i klasnij to
moze znikniesz, ale moze cos pomoze, a przynajmniej wskaze jakis nowy
trop...

pozdr,

0x0