Re: coolerek do radeona 9100

Autor: Kenickie (kenickieNIELUBIESPAMEROW_at_box43.pl)
Data: Tue 01 Jul 2003 - 22:36:02 MET DST

> :( nie znalazlem. Mozesz pokrotce opisac problem/rozwiazanie ?

Oczywiście. Szkoły są dwie:
1) Zamrażalnikowa: pakujesz szczelnie (!!!) kartę w jakiś foliowy woreczek i
wkładasz na 20 minut do zamrażalnika. Po wyciągnięciu delikatnie przekręcasz
radiator przyklejony do chipa. Klej powinien skruszeć przy temp. około -20
stopni C.
2) Skalpelkowa: możliwie cienkim skalpelkiem wrzynasz się pomiędzy radiator
i chip. Jest to metoda nieco bardziej siłowa.

Żeby nie było na mnie: obie metody znam tylko z opisu. Sam nigdy ich nie
stosowałem.

W niektórych kartach radiatory są przyklejone klejem dosyć elastycznym.
Przynajmniej tak bywało w kartach typu Savage4 czy w Rivach TNT i TNT2.
Wtedy wystarczy pobawić się w delikatne wahadłowe obracanie radiatora i w
pewnym momencie powinien on odskoczyć od chipa.

Pozdrawiam

--
Kenickie
<><>P4 1.8A??? z tym bywa różnie, ale najczęściej 2.7 or 3.0>, Radek 9100,