Odp: nietypowe - jak podlaczyc skaner...

Autor: digitariusz (digitariusz_at_BEZ_SPAMU@space.pl)
Data: Tue 01 Jul 2003 - 19:47:15 MET DST

Użytkownik kor_nick nospam <tomaszk_at_piasta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bdsght$eqa$1_at_inews.gazeta.pl...
> no wlasnie, skanerek reczny jeszcze z karta isa. jest jakas mozliwosc ,
> jakies przyjsciowki czy co...

rozumiem, ze nie masz slotu ISA na plycie.

nie ma takiej mozliwosci, przejsciowki, ani nic takiego. z tego co ja wiem.
nie wiem na jakiej zasadzie jest podlaczany skaner do samej karty, moze z
tego da sie cos wykombinowac, zeby podlaczyc np. do LPT, a kontroler
zastapic czyms programowym.
ale ja bym sobie dal spokoj ze skanerem recznym. mozna kupic skanery
plaskie, mocno uzywane juz za 50-100zl. sam mam taki, i moze niedlugo bede
sprzedawac.

pozdr

digitariusz