Re: Jaki CD-ROM ? A moze jednak DVD ?

Autor: Pavel (pavel_home_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Jul 2003 - 16:28:34 MET DST

Użytkownik "marcus075" <karweta_at_poczta.onet.pl> napisał:

 A że czasem trafi się jakiś gorszy- cóż. Ja mam LG od
> "zawsze"

może to dlatego, że masz od zawsze. Ja początkowo też byłem zadowolony
z mojego LG,
te płytki, które "lubiał" zrzucał (700mb) w ok. 3,5 minuty więc wszystko ok;
było jednak sporo takich, których odczytać nie potrafił - wiadomo płytki się
utleniają, rysują itp. ale przecież nie będe ich co roku na nowo przegrywał,

Po drugie błąd w xp-ku, polegający na przełączaniu się napędu na pio-4
(podczas odczytu np. porysowanej płytki) - potem wiadomo, żeby przełączyć
na multi-dword dma trzeba odinstalowywać kontroler; występował u mnie gdy
miałem LG przynajmniej raz na 2 tygodnie

Trzecia wada mojego byłego napędu - brak obsługi dma

Po czwarte - kupiłem sobie ekstra okrągłe kabelki do cd'ka i co LG nie chce
na nich chodzić, nagrywara chodzi , twardy śmiga, cd'k qmpla też

Obecnie mam asusa 52x płytkę 700mb zrzuca ok. 2 min 10 sek, ale najlepsze
jest to, że dowolną jaką do niego włożę. Jak do tej pory ani razu nie
przełączył mi się na pio .

ps. dziś u qumpeli instalowałem system, dobrze, że niedawno kupiła
sobie nagrywarę lite-on, bo jej dvd lg nie był w stanie odczytać płytki
( na jego usprawiedliwienie dodam, że ma 1,5 roku )

ps. nie zaprzeczam, że kiedyś lg robilo dobre napędy ( choćby 32x),
nie próbuj jednak mnie przekonywać, że ziemia jest płaska, a napędy
LG super.

sorki, że przydługawo ;)

pozdrawiam,
Pavel