Re: futuro to najgorszy provider (ludzie uciekajcie)

Autor: squirs (squirs_at_go2.pl)
Data: Tue 01 Jul 2003 - 15:54:17 MET DST

> Moje lacze nie dziala srednio 2 razy w tygodniu (nieraz przez dluzszy
czas)
> i mam juz po dziurki w nosie dzwonienia ......
Witam
Troche NTG ale pociagne temet rzetelnosci dostawcow uslug internetowych...
W moim miescie jest firma ktora nazywa sie PwsofT i zajmuje sie swiadczeniem
uslugi stalego dostepu do internetu. Cale szczescie juz rozwiazalem z nimi
umowe ,ale zanim to nastapilo moge sie "pochwalic" , ze np. w kwietniu nie
bylo dostepu przez 16 dni , w maju przez 14... wczesniej bywalo tez
slabiutko ale nie mam juz notatek wiec nie bede zmyslal....To jest dopiero
"solidny" dostawca...A zeby bylo bardziej interesujaco to szef firmy kieruje
sie swoimi kryteriami , definicji kiedy jest dostep a kiedy nie ma...trudno
wiec bylo nawet wyegzekwowac nieplacenie za dni bez dostepu (zgodnie z umowa
po 1/30 za kazdy dzien), w/g teorii wspomnianego szefa firmy fakt , iz
dostep do internetu byl np. tylko przez 3-4 godziny dziennie , wystarczyl ,
zeby zaliczyc taki dzien jako "bezawaryjny" ;-) Fakt , ze oplata w FUTURO
jest jednak duuzo wyzsza, wiec spodziewac by sie mozna wiecej....
Zanim wiec zaczniecie narzekac ze macie najgorsze lacze jakie mozna miec,
przeczytajcie tego posta;-)
Pozdrawiam