Re: Jaki CD-ROM ? A moze jednak DVD ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Jul 2003 - 10:50:37 MET DST

Użytkownik "Rafał W" napisał:

> LG ?

Odradzam. Kiedyś zaczynałem od takiego i może faktycznie nie narzekałem
bardzo... ale tylko dlatego, że nie miałem zielonego pojęcia jak pracują
inne napędy. Poza tym mam takich kilkadziesiąt w firmie - wszystkie
prezentują ten sam - bardzo niski poziom.

> AOPEN ?

Kiedyś były całkiem całkiem. Pracowały znakomicie, ale ich wytrzymałość
starczała na jakieś 2 lata. Nowych nie widziałem - nie wypowiadam się.

> TEAC ?

Cały mechanizm pochodzi od Asusa (choć podobno wszystko produkuje jeszcze
jakaś trzecia firma). W każdym razie jakość obu jest na bardzo wysokim
poziomie. Ale TEAC był kiedyś o niebo lepszy.

Osobiście proponuję pomyśleć o czymś naprawdę konkretnym - Toshiba, Pioneer.
Może być również Asus - od lat ich napędy były znakomite. U mnie w domu już
3 rok katuję Asusa 50x i do tej pory pracuje bez najmniejszych zastrzeżeń.
Lite-ON'y odradzam - kupiłem nagrywarkę i poza grabowaniem zabezpieczonych
płyt audio nie pokazuje żadnego poziomu. A tak w ogóle - kup DVD. CD już się
nie opłaca.

Pozdrawiam,
Sniper