padly dwa dyski na raz.

Autor: mac12_at_o2.pl
Data: Tue 01 Jul 2003 - 10:57:53 MET DST

Sytuacja wyglada nastepujaco:
seagate 8 gb U8 na stale zamontowany w komputerze i seagate 4 gb w kieszeni.
Odpalam komputer tylko z jednym dyskiem (8gb) gra i buczy. wylaczam. wkladam 4
gigowy dysk (przeznaczony na backupy) i nie idzie. bios nie wykrywa zadnego
dysku. wyjmuje ten z kieszenia, tez nie idzie. padly oba. tasmy, kable,
wirusy, etc. wykluczone. mam jeszcze trzeci dysk w kieszeni (tez seagate 4,3
gb) i po wlozeniu poszedl bez problemu. tamte dwa martwe.
wniosek : backupy na drugim twardzielu to fikcja (w moim przypadku)
problem: czy mam sie bac wkladajac nowokupiony dysk? bo to moze byc zasilacz
albo ch23456 wie co? jak to wykluczyc? czy jeden dysk mogl rozwalic drugi -
przypiete na dwoch roznych tasmach?
ps. ide po dysk i nagrywarke...:(