Re: Zwis podczas logowania w WinXP Prof.

Autor: marcus075 (karweta_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 22:23:32 MET DST

Z pamiętkia pracownika łódzkiego pogotowia ratunkowego: ostatnie słowa
pacjenta kamileq przed podaniem Pavulenu...:
> Od początku zainstalowania WInXPProf zdarza mi się że co jakiś czas gdy
> wyskakuje okienko logowania do sytstemu wszystko się zatrzymuję i nic nie
> można zrobić (nawet num lock nie działa :( ). Czego to może być wina?

Zapewne nie systemu, ale możesz go zainstalować jeszcze raz... Aha: u mnie
przy czymś takim był problem z dyskiem... I jeczze jedno: zadaj to pytanie
na alt.pl.comp.os.windowsxp

--
Pozdrawiam.
marcus075