Re: Karta sieciowa??

Autor: Marcin Jaworski (leming_at_cyberion.pl)
Data: Sun 29 Jun 2003 - 12:43:24 MET DST

Kamil wrote:
> Witam!! Mam arte PCIMCIA w notebooku i chcę ją przekładać do komputera
> stacionarnego, jest podobno taka specialna przejściówka, czy może
> ktoś wie gdzie to można kupić i jak się dokładnie nazywa???
> Z góry dziękuje
> Pozdrawiam!!

No to nie jest przejsciowka tylko caly kontroler. BTW to sie nazywa PCMCIA a
nie PCIMCIA i nie ma nic wspolnego z PCI ;) (no moze oprocz tego ze karty z
kontrolerem moga chodzic na PCI).

http://www.luxus.com.pl/+48-22-823-05-88/html/cardmaster.html <- cena
niezbyt mila.
http://www.meditronik.com.pl/el-komp/p2650.htm <- karta na samym dole
http://www.meditronik.com.pl/doc/komp/u-pcmcia.htm <- to ta karta z cennika
powyzej. Nadaje sie tylko do 16-bitowych PCMCIA ale jest tansza, no i nie ma
urzadzenia do odczytu montowanego w 3.5 cala jak dyskietka.

A tak wogole
http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=PCMCIA+PCI+Adapter&lr=
lang_pl

ewentualnie mozna szukac PCMCIA PCI lub PCMCIA ISA.

--
Pozdro
YawoR