Re: nasz wielki brat

Autor: Marcin Jaworski (leming_at_cyberion.pl)
Data: Sun 29 Jun 2003 - 12:14:48 MET DST

Sebol wrote:
> prosto z infojamki:
>
> "Jeśli wierzyć serwisowi Secunia (bezpieczeństwo IT), przeglądarka
> Internet Explorer 6.0 wykazuje dość intrygujące zachowanie.

Nic dziwnego nie zauwazylem. Czytalem tego newsa ze 2 dni temu. Z ciekawosci
na serwerze zapuscilem ettercapa ze zrodlem na moj komp i testowalem. Nie
pojawil sie ani jeden adres ip zwiazany z msn.com i alexa.com. Tylko ip
serwerow na jakich byly strony ktore otwieralem + ewentualnie ip serwerow
serwujacych bannery reklamowe.
Sys: WinXP Pro SP1 + IE6 SP1 bez zadnych dodatkowych innych lat. Ewentualnie
moze to dzieki temu ze nie uzywam czystego IE tylko CrazyBrowsera, ale
kolega zrobil podobnie jak ja i tez nic u siebie nie wysniffowal dziwnego, a
na 100% sprawdzal na czystym IE6 bez nakladek.

--
Pozdro
YawoR