Co by tu podkrecic?

Autor: MarKol (markol4_at_wp.pl)
Data: Sun 29 Jun 2003 - 08:39:37 MET DST

Hej!

Jako ze troche wypadlem z obiegu (nowosci na rynku i te sprawy) mam pare
watpliwosci ktore nie daja mi spokoju. Chcialbym zmodernizowac sprzet, a
jako ze w podkrecanie zaczynalem sie bawic jeszcze w czasach 386SX, jak
zwykle sprzet wybieram pod tym katem i w przystepnej cenie (na dzis ta
przystepna cena to max 1500,- a im mniej tym lepiej oczywiscie).

Dodatkowo zalozmy ze wydajnosc bazowa z ktorej startujemy to P4 2.4GHz.
Porzeba plyte, procesor i pamieci (na poczatek 256MB wystarczy).
Platforma oczywiscie dowolna, ale musi na niej dzialac Windows 2000,
Linux, i QNX. Grafika ma trzeciorzedne znaczenie. Liczy sie glownie moc
proca i szybkosc pamieci (choc z pamiecia to bez szalenstw, zadania do
ktorych ma sluzyc komp nie polegaja tylko i wylacznie na benchmarkowaniu
tej pamieci ;-) ). Preferuje maszyne jednoporocesorowa (ew. HT) gdyz
dokladanie procesorow w moim przypadku niewiele przyspieszy (najwyzej
bedzie on obslugiwal ruchy myszka i inne duperele).

Bylem wczoraj na gieldzie i jeden gosc twierdzl ze np. taki
P4 2.4 z HT kreci sie bez problemu na 3.2 (wiem ze taki zakup przekracza
moja gorna granice cenowa, ale pytalem z ciekawosci)?

Tak wiec, jesli mozecie cos zaproponowac to z ciekawoscia sie zapoznam z
wasza opinia.

Pozdrawiam

--
Marek Kolacz