Re: Problem z wentylem - HELP!!!

Autor: Offca (offcaNO_SPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Jun 2003 - 23:58:53 MET DST

> Hmm... A jesli nie mam omomierza i nie chcialbym juz nic wiecej palic
> (jeden zasilacz juz odszedl z tego swiata)...?

To sprawdz czy Twoja plyta nie ma czasem takiego zabezpieczenia, ze nie
wstaje przy zbyt malej liczbie obrotow... jesli ten wentylator ma czujnik
temperatury to przy starcie obroty beda na tyle male, ze plyta ich nie
odczytuje (tak sie dzieje u mnie w wentylatorem coolermastera w obudowie)...
dopiero po rozgrzaniu obroty wzrosna na tyle, ze mozliwy bedzie odczyt i
plyta nie bedzie sie wylaczac...

pzdr
Offca