Re: Ati 9500 Pro i hałas

Autor: andrewj_at_op.pl
Data: Sat 28 Jun 2003 - 22:06:57 MET DST

> Nie jest bardzo glosny... mozna zmienic wiatraczek na cichszy albo zalozyc
> HeatPipe'a lub chlodzenie wodne i masz idealnie cichego kompa.
> Nie wiem czy FX wytrzyma na HeatPipie...
> Pozdrawiam
>    Doggie

Dzisiaj na gieldzie widzialem takiego Zalmana HP80A za ponad stowke. Wstawiasz
cos takiego na takiego np Fica 9500 Pro, ktory jest dobra karta (recenzja na
benchmark.pl), ale tanszą od innych, wyrzucasz glosny wentylator (to wlasnie
jego wada) i masz naprawde cicho (a prawie kazdy wentyl daje halas mniejszy
lub wiekszy).

pzdr,
Andrew