Re: drukarki igłowe-jaka wybrac?

Autor: Krzysztof Sąsiada (skrzych_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 28 Jun 2003 - 22:14:43 MET DST

fikander30_at_poczta.onet.pl napisał(a):

> 9 a 24 igly jaka to roznica?

miałem 24 igłowego Panasonica KXP1124 - ładnie skubany drukował, tylko
niemiłosiernie powoli i niemożebnie hałaśliwie...

> epson,oki czy star?

O firmie Star radzę zapomnieć; chyba, że ktoś taki jak sg podaruje Ci gratis;
jeśli już jest ktoś taki dobry, to zabrałbym obydwie (w razie czego)
Ja osobiście tydzień temu na giełdzie kupiłem OKI 320, jestem z niej baaaardzo
zadowolony: jest w miarę cicha, szybka (druk dwustronny) prosta w obsłudze.
Pracuję na DOS-owym Subiekcie 4 - nie ma problemu z polskimi znakami (wszyta
Mazowia). Jednym słowem BRAĆ!
Krzysztof