Re: procek-plyta glowna:uzyc pasty?

Autor: sg (alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Sat 28 Jun 2003 - 21:37:41 MET DST

Użytkownik <filemon82_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> mam pentium 2.4ghz i plyte glowna msi neo2.czy musze uzywac pasty w
> ktorymkolwiek miejscu przy montazu?czy wiatraczek przy procku wystarczy a
> styki sa na tyle dobre,ze pasta siliokonowa nei jest potrzebna?prosze
> kogokolwiek o odpowiedz,bo wlasnie skladam kompa i nie wiem co z tym
fanetm
> zrobic..

Początki zdania pisze się dużą literą. Po kropkach, przecinkach,
znakach zapytania stawia się spację. Między procesor a wiatrak
aplikuje się pastę silikonową lub jak kto woli (i ma na radiatorze
od spodu) taki materiał termoprzewodzący. Jest to niezbędne do
poprawnego odprowadzania ciepła z procesora. Używa się w małej
ilości, tak, aby cieniutką warstwą pokryć powierzchnię jądra
procesora. Jak się nie użyje pasty to komp będzie się wieszał,
restrartował, krzyczał, mrugał, aż do spalenia procesora włącznie.

--
Pozdrawiam,          "It doesn't think. It doesn't feel.
Sławek                          It doesn't laugh or cry.