Re: Problem z gg

Autor: RaF20v (rapak_at_wp.pl)
Data: Sat 28 Jun 2003 - 17:29:28 MET DST

Użytkownik "pawel" <reborn_at_irc.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marcin" <ishar_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> >

> Umyj głabie uszy, to beda mniejsze opoznienia i nie opowiadaj nam tutaj o
> swoich glupich problemach z GG,
> idz na grupy tego dotyczące i na strone www programu. I tak naprawde to
jest
> kilka lepszych programow do rozmow glosowych (Buddy Phone) ale sadze, ze
nie
> poradzisz sobie z ich konfiguracja, jesli masz klopty z GG.
>
> Pozdr.
> Kamil

Czy nie uważacie, że wypowiedź Kamila jest chamska i prostacka?
Marcin zwrócił się do grupy z pytaniem, to można gościowi odpowiedzieć w
kulturalny sposób, jaka by ta odpowiedź nie była. Uważam, że grupy są po to
aby m. in. rozwiązywać problemy ludzi, a nie mieszać ich z błotem. Nie każdy
jest dobry we wszystkim. Ciekawe, czy Kamil jest dobry we wszystkim? -
myślę, że chyba nie...

Pozdrawiam
RaF20v