Dysan MX 3000 - da sie kupić ??

Autor: joseph (joseph_at_bloknet.pl)
Data: Sat 28 Jun 2003 - 16:56:09 MET DST

Witam grupowiczów.

Wiem, że to nie lista ogłoszeń, ale zagląda tu mnóstwo ludzi, więc może ktoś
gdzieś coś takiego widział....

Wpadła mi kiedyś w ręce taka fajna klawiaturka Dysana MX 3000 ( mam
nadzieję, że się nie rypnąłem z symbolem) całkiem ciekawa była, ergonomiczny
kształt itp. - no tylko, że uszkodzona ;)

Zastanawiałem się, czy można jeszcze gdzieś kupić taki model, bo okazuje
się, że nowe to, to było jakieś 3 - 4 lata temu ;) i nawet oficjalny
importer Dysana na Polskę nie jest mi w stanie sćiągnąć takiego czegoś :-((

Stąd też moje pytanko, czy ktoś gdzieś jeszcze nie spotkał w jakimś sklepie
takiego modelu ? (może w jakimś starym magazynie :> )

pozdrawiam
joseph