Re: wiatrak na gigabyte ga-7vax

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_wp.TEREFERE.WYTNIJ.CO.TRZEBA.pl)
Data: Sat 28 Jun 2003 - 13:06:52 MET DST

In article <bdi5jh$qul$1_at_nemesis.news.tpi.pl>, bias_at_italomania.com
says...
> czy ktos pracowal przez dluzszy czas z wylaczonym wiatrakime na chipsecie?
> bo ja wlasnie go wylaczylem (strasznie wyl od dluzszego czasu) i nie wiem
> czy jest to bezpieczne?
> jest tutaj niby radiator, a z tego co pamietam to na podobnej plycie asusa
> wiatraka nie ma.

Cxesc
Kilka miesiecy temu zepsul mi sie wiatraczek na GA7-VAXP. Napialem do
supportu Gigabyte i dostalem odpowiedz, ze bez problemu do czasu wymiany
wiatraczka na nowy, nie musze sie obawiac o to, ze chipsetowi bedzie za
goraco. Oczywiscie, pewnie jak sie juz domyslasz, od tamtej pory nie
mialem czasu kupic tego wiatraczka i wszystko smiga az milo. A swoja
droga to zgadzam sie z jednym z przedmowcow: straszny badziew zakladaja
na te chipsety! Ktos juz kiedys nawet napisal w jakiejs gazecie, ze
wiatraczki na chipach to czysty marketing Gigabyte. Firma ta chce zaczac
uchodzic za producenta plyt overlookerskich, a taka plyta jak wiadomo
dobrze zeby miala dodatkowe chlodzenie chipa.
Pozdrowienia
Mateusz Mazur

--
Moj adres mailowy wymaga korekty!