Problem z wyłączaniem XP - rozwiązanie!

Autor: ReD (redice_at_o2.pl555)
Data: Sat 28 Jun 2003 - 12:03:04 MET DST

Wielu ludzi ma problem z XP - przy wyłączaniu, XP restartuje kompa. Nie wiem
czy ten wątek został rozwiązany ale mi udało się to 'naprawić'. Wciskam
power off i wyłącza się. Oto co zrobiłem:

Mój Komputer => Właściwości => Zaawansowane => Ustawienia (Uruchamianie i
odzyskiwanie) => Automatycznie uruchom ponownie (Wyłączyć, odznaczyć)

U mnie to działa, prawdopodnie wielu to pomoże.

ReD

PS Jeśli to już było to sorry, ta grupa tak mnknie, że ciężko nadążyć.