WhisperRock IV

Autor: usenetuser (_NoSpam_usenetuser_at_poczta.ontet.pl)
Data: Sat 28 Jun 2003 - 07:25:21 MET DST

Witam
Czy moglby jakis posiadacz tego coolerka podzielic sie opinia na jego
temat? Czy faktycznie jest cichszy od FalconRock -a II?

Przy okazji mam pytanko, mam obudowe chiefteca mx01sld z coolerkiem w
bocznej 'sciance'. Chcialbym podlaczyc ten wentylator do plyty
(chasis_fan) ale wentylek podlaczany jest do wtyczki od zasilacza. I
teraz pytanko. Czy istnieja przejscowki z wtyczki 4 pin od zasilacza -
na 3 pin do plyty? Czy wogole mozna tak podlaczyc ten wentylator?

pozdrawiam
tomasz