Re: Czy inwestować w Enlighta z serii PA?

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Jun 2003 - 00:21:39 MET DST

Hmm, pytanie już raczej nieaktualne. Właśnie trafiłem na kilka postów,
których treść zaspokoiła trochę moją ciekawość:-) Wyszło na to, że zasilacz
o oznaczeniu ATX-3001-200, który na pewno jest zamontowany w obudowie
PA-410202 jest niewart zainteresowania. No cóż, trochę to dziwne, bo to
jednak Enlight, ale chyba nie będę ryzykował i kupię to co sprawdzone.
PS. Chociaż chętnie dowiedziałbym się dlaczego ten zasilacz jest gorszy od
HPC z EN-7254.

--
Pozdrawiam
ArturN