Re: ...no nie mogę przeboleć

Autor: Pavel (pavel_home_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 23:34:16 MET DST

Użytkownik "Brzezi" <brzezi_at_enter.net.pl> napisał:

> Rodzaj plytki nie ma zadnego znaczenia, to poprostu wlasciwowsc standardu
> zapisu cd-audio

pisząc na płytach "cd audio jest..." miałem na myśli
właśnie standard zapisu, a nie tak zwane płytki cd-r audio ;)

ps. płytki nagrywane kilka lat temu na verbatima'ch ( tych ciemno
niebieskich) od początku lepiej "chodziły" od innych -- brak jakichkolwiek
zacięć przy szybkim przewijaniu ..itp . i co najważniejsze mój odtwarzacz
radzi sobie z nimi bez problemu do dziś. Nie można więc powiedzieć, że
płytka nie ma znaczenia.

pozdrawiam,
Pavel