[OT] ABIT NF7-S + SOUNDSTORM - problem

Autor: fLiPeR (fliper_at_NIEMASPAMU.go2.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 22:33:57 MET DST

hej
chcialbym podzielic sie pewnym problemem, z ktorym sie spotkalem i prawie,
ze jego rozwiazaniem ;)
otoz zamienilem msi kt4v z livem na abita nf7-s z soundstormem
mam glosniki creative'a dtt2200 (analogowe)
heh, po podlaczeniu ich do gniazd na plycie(a wiec czarny kabelek do
czarnego gniazda, zielony do zielonego, pomaranczowy do pomaraczowego)
okazalo sie, ze nie graja tylne glosniki(zamiast tego podczas testu
glosnikow gral centralny i subwoofer jako glosniki tylnie)
rozwiazanie okazalo sie proste - zamienilem czarny kabelek wchodzacy do
pomaraczowego gniazda z pomarczowym wchodzacym do czarnego

teraz jest tak : zielony - zielony, czarny - pomaranczowy, pomaranczowy -
czarny

czy ktos potrafi mi to racjonalnie wyjasnic?
poprzednio kolory pasowaly do siebie(tzn jak mialem live'a), czyzby abit
pomylil farby? ;) (hehe, dzisiaj widzialem flopy samsunga z niebieskimi
gniazdami odwroconymi do gory nogami(mamy w sklepie 20 takich ;) )

dzieki za ew sugestie, chociaz sprzet mi dziala i ma sie swietnie(polecam
kazemu!)

--
pozdrawiam
   tomek kowalski