Re: Nie mogę nagrać płyty CDR

Autor: marcus075 (karweta_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 19:45:25 MET DST

Z pamiętkia pracownika łódzkiego pogotowia ratunkowego: ostatnie słowa
pacjenta Bodzio przed podaniem Pavulenu...:
> Czyli jeżeli jest to jeden laser to co mogło spowodować błąd zapisu przy
x8
> a przy x4 nagrać?
 Moc lasera? Przy większej szybkości jest ona większa żeby się wyrobił z
napisaniem (to jest tak jakby ktoś dyktował Ci 500 znaków do napisania na
minute a ty piszesz 250 znaków na minute:). A to że działa dłużej... ale sie
mniej zużywa:) Tak ja pisałem: oddaj laser do przeczyszczenia:)

--
Pozdrawiam.
marcus075