Re: Megabajt vs Enlight - troche inaczej :)

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 19:51:42 MET DST

> Wszystkich, którzy ostrzyli sobie zęby aby mnie zjechać za pytanie z
> serii "Który lepszy?" informuję, że ja nie o tym :)
>
> Długo, przymierzałem się do zmiany mojego ledwo dyszącego Megabajta na
> coś lepszego, aż w końcu trafiła mi się okazja nabyć używanego (ok. 1
> roku) Enlighta 300W (HPC-300-202) za moim zdaniem niezbyt wygórowaną
> cenę 90 złotych polskich :).
> Z okazji tego "święta" postanowiłem sobie wykonać za pomocą Motherbord
> Monitora i Excela parę wykresów obrazujących skoki napięć podawanych
> przez wymienione zasilacze.
> [...]

Mysle, ze niewiele trzeba zeby uwiarygodnic Twoj test. Wystarczy puscic na
kompie test ktory by generowal stale obciazenie procesora i grafiki i nie
uzywal dysku i innych napedow. W takim przypadku napiecia powinny byc stale
i mozna by ocenic np. jak wplywaja na zasilacz zaklocenia pochodzace z sieci
energetycznej.