Re: ENG->POL please :)

Autor: Marsjanin (06.2003.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 23:53:34 MET DST

        Usenetowy bot marcus075 pod wpływem
        zwarcia wygenerował aż 17-liniowego posta:

>a czy to jest powiedziane że everybody speak English?

A czy jest powiedziane, że *absolutnie KAŻDY* czytający musi zrozumieć
*absolutnie KAŻDY* poruszany problem?!

Znajdź mi, prosze, w szeroko pojętym Usenecie, lepszą grupę, na której
pytający mógłby zadać to pytnie. Musi to być *polska* grupa, bo
pytającemu chodzi o przetłumaczenie z _ogólnie_znanego_ angielskiego
na polski. Musi to być grupa rozmawiająca o _sprzęcie_komputerowym_,
bo tego dotyczy ów angielski, niezbyt zrozumiały, zwrot. No? Już wiem:

pl.comp.pecet.language-problems.translations.english

Póki co, ja na serwerach, z których korzystam, takiej nie widzę.
Proponuję więc profilaktycznie piwko na zgodę i EOT. ;-)

--
-- Pozdrawiam -- Marsjanin --