Re: Radeon: jak włączyć "szybki zapis" i czy...

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 16:29:57 MET DST

Użytkownik "Jarek J" napisał:

> Mam w R9000 (Sapphire) w ustawieniach sterownika
> "szybki zapis" - jednak pomimo włączenia
> i restartów nic - ciągle wraca na poz. wył.

Przede wszystkim w BIOS'ie powinieneś mieć włączone opcje umożliwiający
szybki zapis (Fast Write + Master 1 W/S AGP Write, czy jakoś tak). A później
w miejscu, gdzie włączasz ten szybki zapis bierzesz Test całości. Jeżeli
BIOS jest dobrze skonfigurowany, to przeskoczy na Wł. Robisz zastosuj. Komp
pyta czy zrestartować, a ty mówisz nie. U mnie to jedyna metoda, żeby go
zmusić.

Pozdrawiam,
Sniper