Re: demontaz HP610

Autor: Wigwam (wigwam_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 15:19:42 MET DST

"PiotrK" <piotrk@*antyspam*fr.pl> wrote in message
> Witam!
> czy ktos moze mi powiedziec jak rozebrac obudowe tej maszyny?
> trzaska w tym mechanizm, uslyszalem ze trzeba troszeczke walek po ktorym
> karetki sie przesuwaja
> podnies do gory bo opada w tych modelach po jakims czasie...
> odkrecilem 2 sruby z przodu od podajnika, pare zatrzaskow odeszlo po
bokach,
> trzyma jednak cos z tylu...
> jak sie do tego dobrac

Witam
Aby zdjąć obudowę musisz najpierw zdjąć klapkę zasłaniającą elektronikę z
tyłu drukarki. W blaszanej podstawie są dwa otwory z plastikami, które
trzeba nacisnąć aby zwolnić zapadki. Najpierw je uważnie obejrzyj jak
działają - zmyślna konstrukcja :-)) Po zdjęciu klapki odepnij laminat z
przewodami z płytki elektroniki (żeby ich nie urwać przy zdejmowaniu). Potem
te zatrzaski po bokach i obudowa schodzi.
Co do trzasków, to są spowodowane przeskakiwaniem paska zębatego na silniku.
Z "opadaniem wałka" to ktoś cię nabrał :-))) Trzeba go wyczyścić i
przesmarować odpowiednim preparatem, a drukarka będzie jak nowa. Rutynowa
konserwacja, przy okazji warto usunąć problemy z powieraniem papieru i
schnięciem lub brudzeniem atramentów.
Pozdrawiam
Krzysztof Karczewski