Plextor 121032A nagra CDR 800MB?

Autor: Jacklon (jacklon_at_jacklon.net)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 15:20:55 MET DST

Witam Wszystkich Grupowiczow serdecznie!
Mam nagrywarke Plextor 10/12/32 A (A jak ATAPI). Ta sama wersja ale SCSI
nagrywa bez bledow CDR o pojemnosci 800 MB (i 900 tez). Propobwalem wypalic
w CDRWIN 5, ale pojawia sie blad bufora, ale tylko przy nagrywaniu, a nie
przy symulacji. Nero 5.5.10.20 w ogole plytki 800 MB widzi jako 700 MB, wiec
o nagrywaniu nie ma mowy. Poniewaz w tym temacie nie jestem EXperter, wiec
stad me pytania: czy potrzebuja doinstalowc jakies sterowniki do systemu,
(nowy firmware?)... Korzystalem z systemu WINXP Pro, przy UNIX'ach nie
probowalem po zniszczonych plytkach z windy. Bardzo czekam na podpowiedzi co
zrobic.

Pozdrawiam
Marcin Dąbrowski
jacklon_at_jacklon.net