Re: karta graf do ogladania divx na TV

Autor: Dacter (poledzki_skasujto__at_winkowski.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 15:06:48 MET DST

> na TV

jezeli jak najlepszy ma być obraz to najlepszy efekt uzyskasz podłączając
przez s-video
podłączenie chinch-owe ma gorszy obraz i jest mniej odporne na odległość i
zakłócenia
spokojnie kupisz zwykły kabel 10 metrowy do obrazu i podwójny stereo do
dżwięku
jezeli chcesz żeby obraz był żyleta to postaraj się o ekranowane kable z
pozłacanymi
końcówkami, ale ich cena moze przy tej długości zaskoczyc
w każdym razie ja ma zestaw 10metrowy zwykły i spokojnie wystarcza

aha, jezeli masz kablówke to zazwyczaj bedziesz musiał ją odłaczyć od tv
przed
włączeniem obrazu z kompa.... niestety :-(