Re: Pikający UPS, co jest do cholery?

Autor: marcus075 (karweta_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 09:16:18 MET DST

Z pamiętkia pracownika łódzkiego pogotowia ratunkowego: ostatnie słowa
pacjenta Sławek przed podaniem Pavulenu...:
> 1. Jak im zależy to powinni wpuścić. Alternatywą jest złapanie
oryginalnego
> administratora ale sam pisałeś, że to niemożliwe więc chcą wiedzieć o
co
> chodzi czy nie? Niech ta Pani przezes ruszy czasem głową. :)
Właśnie nie do końca, bo moja mama pracuje w firmie która jest podwykonacą
:/ A o przepustke nie tak łatwo:)
> 2. Pady zasilania w elektrowni? To Ty tam wogóle nie chodź. :)
Też się zdarza:)

> I niech na 100% sprawdzi czy nic innego nie jest podłączone. Niech radio
> przełączy do innego gniazdka.
Napewno. Zadnych czajników, betoniarek [wkońcu to biuro:D]. Lodówka w biurze
[nie wiem po co ale jest:)] jest podłączona do innego gniazdka:)
> Kiedyś miałem w robocie tak, że do UPSa był
> podłączony zwykły przedłużacz/rozgałęziacz i jak przyszli goście naprawiać
> dach to babki w pracy dały im tam podłączyć taką wielką wiertarkę (bo było
> bliżej). Dobrze, że nie spawarkę albo betoniarkę. Chociaż raz podłączyły
> mi tam czajnik bezprzewodowy z grzałką 2000W. A napisane 'tylko do
> komputerów'.
To się właśnie nazywa "fykfalifikowany pracovnik biórovy":)
> ...a na pewno dyspozycyjniejszy :)
Przynajmniej przez wakacje:D

Nooo jak byś ją widział to byś padło. Zaje****a laska!:)

--
marcus075_at_xl.wp.pl   GG:3585538
=>Soltek 75-KAV-X+Athlon 1GHz+256SDRam<=