Re: Myszka mi wariuje :-((( POMOCY

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 14:04:14 MET DST

> Jestem przeciw. Ja polecam Logitech Pilot Plus Optical ponieważ IMO
> praca z myszkami optycznymi jest niewątpliwie przyjemniejsza. Cena
> koło 60-70 zł, ale jest odczuwalna różnica komfortu pracy kulkowa vs
> optyczna w moim przekonaniu.

Zgadzam się z Tobą oczywiście. Ale wszystko zależy co dla przepiścy znaczy
'niedroga'. Jeżeli stać go na optycznego Logitecha, to jak najbardziej
będzie lepszym wyborem. A jeżeli potrzebuje możliwie taniej, ale dobrej
myszki to Pilot+ będzie IMO bardzo dobrym wyborem.
Dla przykładu gdyby moja myszka w tej chwili nawaliła (4-letni Pilot+)
to bez wahania wziąłbym MX500. Ale zapewne część grupowiczów zaraz się
postuka w głowę - bo to przecież tylko głupi gryzoń, a cena powala.

--
pozdrawiam,
Andrzej